Pages

.

Kuzu no Honkai

Képtalálat a következőre: „Kuzu no Honkai cover”


18 éven felülieknek ajánlott!

Ezt az animét közvetlenül egy vidám,romantikus anime után kezdtem el nézni.Gondoltam beletekerek,hát ha más jellegű.Egy komoly mondat hallatán rögtön visszatekertem a legelejére és nem bántam meg.Körülbelül 5 perc alatt beleestem az animébe.A borító alapján egy vidám,átlagos shoujo-ra tippelne az ember,azonban ez inkább seinen-nek mondható anime ami a noitamina témakörbe tartozik.Eszerint pedig a +18as réteget célozza meg és hajnalban adják le a részeket.Bár már facebook-on írtam egy kevés véleményt,sokan vannak akik nem követnek ott.Így a következő sorok egy részét onnan másolom :A befejezése váratlan.De azt hiszem ez az anime pont ezért volt jó. A vége épp olyan volt,mint az egész történet többi része,a szereplők jelleme.Talán túl átlagos lett volna a befejezés,ha azt kaptuk volna amire az elejétől kezdve vártunk. Azt hiszem,ilyen az élet. Teljesen eltudom képzelni,hogy ez akár meg is történhet.Együtt tudtam érezni a szereplőkkel,minden egyes fájdalmat,szerelmet és boldogságot remekül közvetített az anime a néző irányába.Az anime végig tartotta a komolyságát.Hát még a végét. Azt hiszem a tanulság mindenkinek levonható az utolsó rész után.

A 17 éves Awaya Mugi és Yasuraoka Hanabi ránézésre egy ideális középiskolás pár, hiszen mindketten népszerűek és nagyszerűen kiegészítik egymást. Azt azonban a kívülállók nem is sejtik, hogy a románcuk csak látszat, miközben a pár mindkét tagja valaki másba szerelmes reménytelenül. Mugi a fiatal tanárnő Minagawa Akane iránt táplál gyengéd érzelmeket, míg Hanabi szintén az egyik tanáráért rajong, aki a családja régi ismerőse. Ők ketten csak azért vannak együtt, hogy egy érzelmektől mentes testi kapcsolat formájában enyhítsék egymás magányát, de ez már nem sokáig folytatódhat így...(Animeaddicts)


Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
(Amori-senpai fordítása [ amori.hu ] )

LETÖLTÉS : http://amori.hu/stuff/befejezett/anime/kuzu_no_honkai/7-1-0-98

Megnéznéd a LIVE ACTION-t is? Kattins IDE és megtalálod!
Képtalálat a következőre: „Kuzu no Honkai”

No comments:

Post a Comment