Pages

.

Yuri!!! on Ice

Képtalálat a következőre: „Yuri!!! on Ice”

16 éven felülieknek ajánlott!

Ha nem is a kedvenc,de biztosan ez a 2016os év egyik legemlékezetesebb animéje a shounen ai rajongóknak.Én a korcsolyázás miatt akartam belenézni a történetbe.Mint elmondtam sokszor,semmi bajom a homoszexualitással,csak szimplán nem az én műfajom.Ebben az esetben is zavart kicsit.Viszont a sport része igazán el van találva.Szerettem nézni a koris jeleneteket és azt,ahogy a főszereplő jelleme megváltozik a történet során.Majdnem elfelejtettem,de az opening és az ending is igazán tettszett.

Az egész ország Katsuki Yuurinak szurkolt, amikor az Japánt képviselte a Gran Prix Finale műkorcsolya versenyen, ám végül vereséget szenvedett. Miután hazatér Kyushuba és bezárkózik a családi otthonába, hősünk nehezen tudja eldönteni, hogy folytassa-e a sportot, vagy talán itt az ideje visszavonulnia. Egy nap megjelenik előtte a zsinórban ötszörös világbajnok, Victor Nikiforov, valamint annak 15 éves tanítványa, Yuri Plisetsky, aki sorra győzi le az elődeit, és új kihívás elé állítják Katsuki Yuurit.(Animeaddicts)


Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
(UraharaShop fordítása)

No comments:

Post a Comment