Pages

.

Gokinjo Monogatari



14 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Kis hezitálás után,úgy döntöttem elkezdem fordítani Yazawa Ai elfeledett 1995ös anime-ét,amit nem fordítottak le.Ha jól láttam,csak az első részét fordította le valaki... Nos mivel Kuroari Fansub tulajdonképpen már nincs,ezért saját fordításként töltöttem fel a netre.Remélem,hogy aki eddig meg akarta volna nézni,de mivel angolul volt,nem vágott bele,az most megtudja nézni.Előre láthatólag az összes részt lefordítom.Nem lesz 2-3 naponta új rész,de ahogy van időm megnézni a részeket(mivel még én se láttam,és a nézés közbe fordítok.) akkor kerül fel a felirat is.

Az anime egy divatiskolában tanuló diákokról szól és az életükről.Szerelemről,barátságról és a divatról.

Adatok
Részek száma: 50
Műfaj: Dráma,Iskolai Élet,Romantikus,Slice of Life,Vígjáték,Shoujo,Josei
Fordító: Tara
A magyar felirat a Yuurisan-subs angol felirata alapján készült.

Részek Online/Letöltés

1.rész
ONLINE  LETÖLTÉS(HARDSUB)
2.rész
ONLINE  LETÖLTÉS(HARDSUB)
3.rész
ONLINE  LETÖLTÉS(HARDSUB)
4.rész
ONLINE  LETÖLTÉS(HARDSUB)
5.rész
ONLINE  LETÖLTÉS(HARDSUB)
6.rész
ONLINE 
7.rész ÚJ!
ONLINE

8.rész ÚJ!
ONLINE

No comments:

Post a Comment