Pages

.

Orange

Kapcsolódó kép

14 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Először azt hittem,megint ugyan az a szerelmes történet lesz,kiszámítható jelenetekkel.De szerintem a 2016os nyári szezon egyik legemlékezetesebb anime-re találtam rá.Bár mangában és live action-ben hamarabb megjelent.Nem is kevéssel ugyanis a manga 2012-től futott 2015ig amikor is a live action megjelent.Ennek ellenére mégsem hallottam róla.Pedig a történet emlékezetes.A live action-t láttam először,mert jobban szeretem őket már.Hangulatban a két feldolgozás teljesen más.Az anime kicsit nyitottabb,vidámabb.Míg a film életszerűbb, érzelmesebb és szomorkásabb hangulatú.De mindegyik pozitív,ugyan is mindkettő verzió megnézése közben együtt éreztem.És akkor jöhetne a történet röviden.Egy átlagos nappal kezdődik a történet amikor az egyik főszereplőnk Takamiya Naho levelet kap a jövőből a 10 évvel idősebb énjétől.Először nem érti majd rájön,hogy valóban igazi a levél.Jövőbeli énje pedig arra kéri,hogy mentse meg az átjelentkezett tanuló,Naruse Kakeru életét.A levélben Naho leírja életében megbánt döntéseit és változásokat kér a múltbeli önmagától.Így.hogy tudja mi történt,mindent elkövet,hogy megmentse Kakeru-t.

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész

Megnéznéd a Live Action-t is? Van rá lehetőség >> MEGNÉZEM!

No comments:

Post a Comment