Pages

.

Hal

Képtalálat a következőre: „HAL anime”

16 éven felülieknek ajánlott!

A történetbe megint csak a borító alapján vágtam bele.Ez egy közel 1órás mű,amit az ismertető elolvasása nélkül néztem meg.Kicsit se bántam meg azt,hogy ezt az 1 órát a film nézésével töltöttem.Már azért is,hogy kirakhassam és véleményt formálhassak róla.Egyszerre éreztem magam a múltban és a jövőben.Az alkotóknak sikerült egész jól összekeverniük az idősíkokat és ez által még egyedibb lett az alkotás.Romantikus és tragikus is egyben a történet és valódi fájdalmat képes az emberben ébreszteni.Főként együttérzést.Majd a mű végén egy csavart ami még szívfacsaróvá teszi az amúgy is szomorkás történetet.

A Hal (vagy Haru) nevű fiatalember egy légi katasztrófa áldozatává válik, amelynek következtében a barátnője, Kurumi teljesen magába roskad és elveszíti az élni akarását. A korábban mindig életvidám, mindenki által kedvelt lány a szekrénybe zárkózva, közös emlékeik felelevenítésével tölti napjait. Hogy segítsen rajta és visszahozza az életkedvét, a lány nagyapja úgy alakítja át a saját segédrobotját, hogy az a megszólalásig hasonlítson az igazi Halra, majd az ő gondjaira bízza Kurumit. HAL ártatlansága, nagylelkűsége és az élet iránti kíváncsisága szép lassan közelebb hozza őt Kurumihoz, aki egyre többet árul el neki az igazi Hal múltjáról és a lányhoz fűződő szerelméről.(Animeaddicts)



Online:
Megnézem!

No comments:

Post a Comment