Pages

.

Harmonie

Képtalálat a következőre: „Harmonie anime dvd”

14 éven felülieknek ajánlott!

Általában a rövidebb történeteknek van a legjobb mondanivalója.Most inkább csak átéreztem a helyzetet nem vontam le túl sokat ebből a 25percből.Igaziból minden a helyén volt.Többnek éreztem,mint 25perc ugyanakkor nem éreztem azt,hogy "hú ez a történet most igazán megfogott". Viszont egyszeri megnézésre alkalmas.Engem valamiért jobban érdekelt volna a történetben megjelent "álomvilág"-ról szóló történet.

Honjou Akio egy átlagos srác, aki szeret mangarajongó barátaival beszélgetni és titokban szerelmes osztálytársába, Makina Juriba. A lány külsőleg még átlagosabbnak tűnik, mivel még zenét sem hallgat és nem is szeret kitűnni a tömegből. Egy tréfa következménye utáni események során Akio megtud egy titkot a lányról, és ezzel együtt ő is belép ugyanabba a világba.(Animeaddicts)

Online:
Megnézem!
(Köszönöm az Animeaddicts-nak,hogy elérhetővé tették!)

No comments:

Post a Comment