Pages

.

Zutto Mae Kara Suki Deshita : Kokuhaku Jikkou Iinkai

Képtalálat a következőre: „Zutto Mae Kara Suki Deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai”

14 éven felülieknek ajánlott!

Bevallom először azért akartam megnézni ezt a filmet,mert a borító alapján Bokura Ga Ita és Lovely Complex keveréket éreztem.Aztán elkezdett érdekelni,hogy milyen mondanivalója lehet egy ilyen témájú animének 1órában.Az egész animét ellepte a rózsaszín felhő és volt pár "nem szerelemnek" nevezhető vonzalom is,a főszereplő páros szerelmének valódisága miatt igazán aranyos lett a történet.Minden lánynak ajánlom,még akkor is ha már nem ebben a korban vagytok.Én is kijártam már a középiskolát ráadásul ezt a visszafogottságot is már leküzdöttem,de szívesen nézem meg ezeket az ártatlan történeteket

Az anime elején rögtön egy szerelmi vallomást láthatunk két gyermekkori barát,Yuu Setoguchi és Natsuki Enomoto között.Natsuki hirtelen vallomása zavarba hozta a fiút és önmagát is.Emiatt gyorsan visszavonta vallomását mondván,hogy csak viccelt.A történet az ő kettejük szerelméről szól,hogy Natsuki hogyan próbál ténylegesen szerelmet vallani Yuu-nak.

Online:
Megnézem!

(Lesz következő rész is)

Képtalálat a következőre: „Zutto Mae Kara Suki Deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai cover”

No comments:

Post a Comment