Pages

.

Days

Kapcsolódó kép

12 éven felülieknek ajánlott!

Nem kéne hajtogatnom,hogy ez sem,az sem az én műfajom.Pedig a sport témakör sem.Viszont személyes okokból mégis érdekesnek tűnt számomra ez a történet... és nem csalódtam.Az a helyzet,hogy imádom.Valamiért mindig is érdekesnek találtam azokat az animéket,amelyekben fiú illetve férfi szemszögből láthatom a világot és egy kicsit lazábbnak érezhetem magamat is.A való életben is szeretek fiúk között lenni,mert szeretem a poénjaikat és a lazaságukat.Most is ezt éreztem.Ugyanakkor az,hogy keményen dolgozzunk meg a célunk elérése érdekében végig kísérte az egész animét.Ez fejlődés pedig különösen érdekes volt számomra.

A történet két olyan fiúról szól, akik normál esetben soha nem találkozhattak volna. Tsukamoto Tsukushi híján van minden különleges tehetségnek, a lelkesedésben azonban nincs párja, míg Kazama Jin egy zárkózott foci tehetség. Egy viharos éjszakán mégis összeismerkednek ők ketten, és ez a találkozás felforgatja majd a középiskolai foci világát.(Animeaddicts)

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész
(Fordítás az AnimeHunter.hu által)

No comments:

Post a Comment