Pages

.

Tsurezure Children




Íme, egy újdonságot hoztam el nektek. A 2017-es nyári szezonból a Tsurezure Childrent. Őszintén bevallom, először nagyon nehezen kezdtem bele. Elég alacsony elvárásokkal ugrottam neki és végül kellemesen csalódtam. Lehet, hogy csak egy egyszerű romantikus slice of life-ról beszélünk, mégis találtam benne érdekességeket. Kezdjük ott, hogy maga a történet több pár szerelmi életéről szól, és a szerelem különböző fajtáiról. Nagyjából ez le is fedi az egész sztori menetét. XD 
Viszont, aminek nagyon megörültem, hogy a szereplők mind nagyon sokszínűek és változatosak. Így nem csak egy egyszerű uncsi sztoriról van szó, hanem egy olyan történetről, ahol van akikkel együtt érzünk, néhol fogjuk a fejünket, hogy "könyörgöm csinálj már a másikkal valamit" vagy éppen a fejemet tudtam volna a falba verni néhány fordulattól. Mindenkinek tudom ajánlani, aki egy kis nevetős kikapcsolódásra vágyik. ^^

Részek Online:





No comments:

Post a Comment