Pages

.

Fuse: Teppou Musume no Torimonochou



Egy igazán színes világot tárnak elénk.Egy igazán eredeti anime-re számítottam,amit sajnos a megnézése után nem mondhatok el.Őszintén? Minden rendben volt,de még is hiányoltam azt a bizonyos pluszt.Na meg csak én vagyok képes azon,hogy egy drámán nevessek...bár lehet,hogy csak a jó kedvem miatt éreztem benne egy kis paródia jelleget.

A történet elején megismerhetjük a főszereplőt, a gyors és ügyes vadász, Ooyama Hamaji személyében, aki a hegyekben él és nemrég hunyt el a nagyapja. Hamaji levelet kap bátyjától, aki meghívja magához Edóba. A nyüzsgő városba érkezve azonban tudomást szerez a Fusékről, amelyek különös ember-kutya lények és az emberek lelkével táplálkoznak. Edo földesura pedig pénzdíjat ad azoknak, akik megszerzik egy Fuse fejét. Hamaji találkozik Shinóval, aki magával rángatja a bajba, de végül is útba igazítja az eltévedt lányt. Ezek után végre megtalálja a bátyját, akivel vadásznak állnak és elkezdik keresni a maradék Fuséket a városban. Azonban a vadászat nem pont úgy alakul, ahogy tervezték. Hamajinak birtokába jut egy levél, ami lényegében megfordítja a világát.(Animeaddicts)

Online:
Megnézem!
(Köszönöm az animeaddicts-nak,hogy elérhetővé tették!)

No comments:

Post a Comment